1.პროექტის სახელწოდება
გამონაბოლქვი ტოქსიკური ნივთიერებები
2.პროექტის მთავარი იდეა
გამონაბოლქვი ტოქსიკური ნივთიერებების გაცნობა და მათი ზემოქმედებისათვის
თავის არიდება
3.პროექტის აქტუალობა
მოსწავლეებმა გაიგონ ცოცხალ სამყაროზე გამონაბოლქვი ტოქსიკური ნივთიერებების
ზემოქმედების შესახებ, რას იწვევს ეს ზემოქმედება (მაგ. კლიმატის გლობალურ
ცვლილებებს და სხვ.)
4.პროექტის მიზნები
მოსწავლეები შეძლებენ გაარჩიონ სხვადასხვა გამონაბოლქვი ტოქსიკური აირები
ერთმანეთისგან და შეძლებისდაგვარად დაიცვან მათგან საკუთარი თავი და
გარემო
5.მონაწილეთა ასაკი
მე-9 კლასი
6.ვადები
სამი კვირა
7.მოსალოდნელი შედეგები
თითოეული ჯგუფი წარმოადგენს პრეზენტაციას და განვათავსებთ ბლოგზე
8.პროექტისათვის საჭირო ძირითადი რესურსები
სახელმძღვანელო, ენციკლოპედია, ინტერნეტი
9.პროექტის მსვლელობა
თემის შერჩევის შემდეგ კლასი დავყავი 4 ჯგუფად, თითოეულ ჯგუფს დავავალე
ინფორმაციის მოძიება სხვადასხვა ტოქსიკური ნივთიერებების შესახებ, ჯგუფში მოვალეობები გადავანაწილე, მაგ. აქტიურმა ბავშვებმა ითავეს პრეზენტაციების
მომზადება, ზოგიერთმა შეარჩია სლაიდები და ა.შ.შემდეგ მოხდება მასალების
შეგროვება,პრეზენტაციის წარმოდგენა და მოსწავლეების შეფასება წინასწარ
შემუშავებული შეფასების სქემის მიხედვით.
10.საგნებთან/საგნობრივ ჯგუფებთან/ეროვნულ სასწავლო გეგმასთან კავშირი
კავშირი ბიოლოგიასთან
11.პროექტის ხელმძღვანელი (მასწავლებელი)
მარინე კოდუა
12.ხელმძღვანელის ელ.ფოსტა
marinekodua@gmail.com
13.პროექტის ვებ-გვერდი/ბლოგი
marinekodua.blogspot.com
გამონაბოლქვი ტოქსიკური ნივთიერებები
2.პროექტის მთავარი იდეა
გამონაბოლქვი ტოქსიკური ნივთიერებების გაცნობა და მათი ზემოქმედებისათვის
თავის არიდება
3.პროექტის აქტუალობა
მოსწავლეებმა გაიგონ ცოცხალ სამყაროზე გამონაბოლქვი ტოქსიკური ნივთიერებების
ზემოქმედების შესახებ, რას იწვევს ეს ზემოქმედება (მაგ. კლიმატის გლობალურ
ცვლილებებს და სხვ.)
4.პროექტის მიზნები
მოსწავლეები შეძლებენ გაარჩიონ სხვადასხვა გამონაბოლქვი ტოქსიკური აირები
ერთმანეთისგან და შეძლებისდაგვარად დაიცვან მათგან საკუთარი თავი და
გარემო
5.მონაწილეთა ასაკი
მე-9 კლასი
6.ვადები
სამი კვირა
7.მოსალოდნელი შედეგები
თითოეული ჯგუფი წარმოადგენს პრეზენტაციას და განვათავსებთ ბლოგზე
8.პროექტისათვის საჭირო ძირითადი რესურსები
სახელმძღვანელო, ენციკლოპედია, ინტერნეტი
9.პროექტის მსვლელობა
თემის შერჩევის შემდეგ კლასი დავყავი 4 ჯგუფად, თითოეულ ჯგუფს დავავალე
ინფორმაციის მოძიება სხვადასხვა ტოქსიკური ნივთიერებების შესახებ, ჯგუფში მოვალეობები გადავანაწილე, მაგ. აქტიურმა ბავშვებმა ითავეს პრეზენტაციების
მომზადება, ზოგიერთმა შეარჩია სლაიდები და ა.შ.შემდეგ მოხდება მასალების
შეგროვება,პრეზენტაციის წარმოდგენა და მოსწავლეების შეფასება წინასწარ
შემუშავებული შეფასების სქემის მიხედვით.
10.საგნებთან/საგნობრივ ჯგუფებთან/ეროვნულ სასწავლო გეგმასთან კავშირი
კავშირი ბიოლოგიასთან
11.პროექტის ხელმძღვანელი (მასწავლებელი)
მარინე კოდუა
12.ხელმძღვანელის ელ.ფოსტა
marinekodua@gmail.com
13.პროექტის ვებ-გვერდი/ბლოგი
marinekodua.blogspot.com
No comments:
Post a Comment